چاپ و بسته بندی, مدیریت

پنج راه ساده برای تقویت اعتمادبنفس در مدیریت چاپ

پنج راه ساده برای تقویت اعتمادبنفس در مدیریت چاپ

در جایگاه رهبری کسب و کار چاپ، داشتن اعتماد بنفس در تصمیم گیری‌های دشوار و گفتگوهای چالش‌برانگیز عنصری حیاتی برای موفقیت پایدار است.

در اینجا پنج گام ساده برای تقویت اعتماد بنفس را بیان می‌کنیم
برنامه‌ریزی کنید اما انعطاف پذیر باشید:
اگر متوجه فرصت‌های غیرمنتظره باشید می‌توانید برای تقویت توانایی خود در کار لحظه‌ها را دریابید.
بهترین چیز درمورد کارآفرینی بخودی خود اتفاق می‌افتد. زمانی که شما به سوی ناشناخته‌ها می‌روید، ممکن است فرصت‌های جدیدی به روی شما باز شود که کسب و کار شما را به جلو پیش برد.
شناخت این موقعیت‌ها بهترین برنامه‌‌ریزی‌ها را مختل می‌کند. پس شما باید رهبری توانمند و با استعدادی باشید تا با این موقعیت‌ها خود را تطبیق دهید.
قبل از صحبت کردن گوش دهید:
من بر این باور هستم که اگر شما بدقت گوش دهید و از مخاطب خود سوالاتی بپرسید، بهترین راه برای ایجاد یک گفتمان را بنا کرده اید و سپس شما باید به پاسخ سوالات با دقت گوش دهید.
در دنیایی که مخل کننده‌های بسیاری برای برهم زدن تمرکز ما وجود دارد، اگر شما یک شنونده‌ی خوب و فعال باشید نشان‌دهنده‌ی این است که نه‌ تنها شما شنونده‌ی خوبی هستید بلکه آن موضوع برای شما مهم است.
“اگر شما گوش ندهید پس نمی‌توانید بدرستی ارتباط برقرار کنید”.
ظاهر مهم است:
ظاهر لباس شما بخشی از آن است. اگر شما ظاهر مناسب و باوقاری داشته باشید به بهترین شکل می‌توانید اعتمادبنفس خود را بالا برید.
ورزش :
بسیاری از رهبران چاپ این بخش مهم را نادیده می‌گیرند چرا که می‌اندیشند زمان کافی برای به انجام رساندن همه‌ی کارها را ندارند.
” اگر 10 تا 30 دقیقه در روز را ورزش کنید، بدن شما در موقعیت مناسبی قرار می گیرد. همچنین باعث می‌شود که در زبان بدنتان تاثیر گذاشته تا بویژه در موقعیت‌های استرس‌زا بدرستی بتوانید تصمیم گیری کنید.
لبخند:
زمانی که شما احساس می‌کنید اعتماد بنفس شما زیر سوال رفته است یک لبخند ساده می‌تواند شما را مخمصه برهاند.
” حتی در سخت‌ترین شرایط لبخند می تواند به شما و اطرافیانتان آرامش دهد. و شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که افراد به تصمیم‌گیری‌های شما اعتماد کنند.
شما چه کارهایی برای ارتقاء اعتماد بنفس تان بعنوان یک رهبر چاپ انجام می‌دهید؟

منبع:ایپینا/billprettyman

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *